Цьогоріч Зимовий парк вже вдруге став чи найулюбленішим місцем зимових розваг львів’ян. Його відкриття відбулося у День Святого Миколая. Незважаючи на відсутність всіма очікуваного снігу у парку панувала святкова атмосфера. Святий Миколай дарував приємні подарунки діткам. А молода команда парку організувала насичену програму, яка спала до душі і дорослим і малим.
“Вдруге ми організували зимові атракції у парку і дуже тішимося, що цього року вдалося краще ніж минулого, це дає надії на ще успішніший Зимовий парк 2016. В нас було і штучне насніження, і еко-ялинка, і хаскі, і багато цікавих атракцій. А ще Парк культури цієї зими став основною локацією святкування Нового року і бачимо, що львів’янам та гостям міста цей варіант спав до душі”, – поділилася головний адміністратор парку Христина Пархуць.
У Парку культури встановили чи не найсолодшу ялинку у місті, облаштували фотозону з хаскі та сектор з дзеркальними ялинками, а також встановили сцену на якій майже кожні вихідні організовували розважальні дійства.
Також завдяки Artis Snow та компанії “Дизайн тепла”, коли напередодні Нового року у Західній Україні не було снігу, в Парку культури вперше відбулося штучне насніження території.
Проте Зимового парку могло б і не бути, якби нас не підтримали партнери-бренди: Ferrero Rocher, «Родинна ковбаска», «Східницька 118», «Ярич», магазини Columbia та BOOMERANG BOARDSHOP. Також дякуємо нашим медіа партнерам «Люкс FM», Ot-Ot, Zaxid.net та «Твоє місто».